Ajankohtaista

29.08.
2018

Huolla mieltä ja kehoa päivän päätteeksi: kokeile saunayogaa!

Saunayoga Wasa Verticalilla

 

Saunayogan liikkeet pohjautuvat eri joogalajeihin ja ne tehdään noin 50 asteen lämmössä lauteilla istuen. Osa liikkeistä poistaa kireyksiä niska-hartiaseutua, selkärankaa ja lonkkia ympäröivistä lihaksista. Toiset liikkeet taas vahvistavat keskivartalon ja jalkojen lihaksia. Saunan lempeä lämpö sulattaa tehokkaasti jännityksiä. Huomaat harjoituksen suotuisat vaikutukset jo yhden kerran jälkeen.

 

Sauna on nykyään yksi harvoista kännykkävapaista tiloista. Se on myös korville ja silmille ärsykevapaa tila, joka monia auttaa palautumaan arjen suorituspaineista. Saunassa rauhalliseen tahtiin tehty harjoitus luo läsnäoloa ja rauhoittaa mieltä.

 

Saunayogaharjoitus kestää 45 min. Harjoitus sopii kaikille eikä liikkeiden tekeminen ei edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta. Pool-alueeseen pääsee myös saunayogan jälkeen. 

 

Saunayogan introtunti 11.9 klo 19.30-20.15.
Saunayogakurssi alkaa 18.9, kesto 6 kertaa, klo 19.30-20.15. Tunnin kesto on 45 minuuttia, tämän jälkeen on myös mahdollista käydä uimassa altaassa.
Ilmoittautuminen ajanvarausjärjestelmän kautta.

MG 2655 highres w2500px photographer Vuokko Salo
Takaisin