Ajankohtaista

23.08.
2019

Seniorikurssit Wasa verticalilla

Senioriliikunta antaa lisää energiaa arkeen ja auttaa sinua jaksamaan! Senioreille suunnitellut liikuntamuodot auttavat kehittämään lihaskuntoa. Ne ennaltaehkäisevät vammoja sekä vähentävät loukkaantumisriskejä. Harjoitukset ylläpitävät liikkumiskykyä ja koordinaatiota, liikkuvuutta, tasapainoa, lihaskuntoa ja voimaa.
Liikkuminen yhdessä muiden kanssa motivoi sinua eteenpäin ja antaa mahdollisuuden keskusteluun ja liikuntatottumusten jakamiseen. Harjoittelu tapahtuu pienryhmisä jokaisen kuntotaso ja mahdolliset rajoitteet yksilöllisesti huomioiden. Harjoitteluvaihtoehtoja löytyy monipuolisesti: Toiminnallinen harjoittelu, jooga senioreille ja PhysioPilates.


Toiminnallinen harjoittelu


Kuntopiirityylinen treeni missä harjoittelemme omalla kehonpainolla ja myös eri välineillä. Toiminnallinen hatjoittelu on turvallinen ja kiva treenimuoto milllä vahvistat koko kehosi. Toiminnallisen harjoittelun vaikutukset näkyvät niin arkielemässä parempana ryhtinä ja lihastasapinona kuin voimana. Varsinkin iän myötä toiminallisia liikkeitä ovat tärkeitä! Ohjaaja löytää kaikille sopivia variaatioita liikkeistä. Ohjaaja: Melinda Backlund, Personal trainer ja medical trainer.
Toiminnallinen harjoittelu tiistaisin klo 10-11
10.9, 17.9, 24.9, 1.10, 8.10 – 22.10, 29.10, 5.11, 12.11, 19.11,

 

Jooga


Joogatunti on rauhallinen tunti missä saat nauttia liikkumisesta ja hengittämisestä. Tunnin aikana saat sekä vahvistaa että venyttää kehoa, jotta tasapaino lihasten ja kehon välillä lisääntyy. Sen lisäksi hengityskapasiteetti laajenee, lihasten voima kehittyy ja tasapaino paranee. Jooga alkaa tavallisesti lyhyellä ja yksinkertaisella liikemeditaatiolla ja jatkuu senioreille sopiva aurinkotervehdyksillä ja liikkeillä. Lopputunnista tehdään loppurentoutus. Ohjaaja: Jenni Multisilta, Joogaohjaaja.
Yoga senioreille keskiviikkoisin klo 10-11
2 .10, 8.10 – 22.10, 29.10, 5.11, 12.11, 19.11, 26.11, 3.12, 10.12

 

PhysioPilates


Physio Pilates on pilatesharjoittelua pienryhmässä, jota ohjaa PhysioPilates-ohjaajakoulutuksen suorittanut fysioterapeutti. Tunti perustuu kehonhallintamenetelmään, jonka tavoitteena on kehittää voimaa, liikkuvuutta ja hyvää oloa. Physiopilateksessa hyödynnetään myös ohjaajan fysioterapiaosaaminen, jolloin harjoittelu on tehokkaampaa ja turvallisempaa. Kurssilla opit aktivoimaan ja vahvistamaan kehon tukilihaksia, erityisesti syviä vatsa- ja selkälihaksia sekä parantamaan kehonhallintaa, ryhtiä ja rangan liikkuvuutta. Ohjaaja: Ida Berg, fysioterapeutti
PhysioPilates torsatisin klo 10-11
5.9, 12.9, 19.9, 3.10 – 25.10, 31.10 7.11 – 14.11, 21.11 28.11

HINTA: 110€/kurssi (2 kurssia 200 €)

 

VARAA: https://www.wasavertical.fi/varaa/

tai lähetä sähköpostia : info@wasavertical.fi

physiopilates retuscherad2
Takaisin